Nemáš nové notifikácie

Ak dostaneš novú súkromnú správu alebo reakciu na tvoj dopyt, uvidíš ju tu.

Množstevná zľava

1

Nakupuj so zľavou, ak ponuku objedná požadovaný počet používateľov. Ponuka bude pripravená a odovzdaná naraz v jeden deň. Predajca má tak jednoduchší pracovný čas a zákazník lacnejšiu možnosť nákupu.

2

Po prvej objednávke začne automaticky ubiehať 5 dňový termín, do ktorého je možné počet naplniť. Tento čas je dobrý na zdieľanie a hľadanie ďalších záujemcov. Po naplnenom počte má predajca 2 dni na prípravu všetkých objednávok.

3

Ak počet nákupcov nebude naplnený, ponuka nebude pripravená a všetky objednávky môžu byť zrušené.

Štandard kvality

Bohatý výber

Jedlá vedia zaujať svojími prísadami, pôvodom a neposledne svojou chuťou. Vítané sú akékoľvek jedlá, ktoré nesú prvky kuchárovej vynaliezavosti, sú pripravené a podávané s duchom a láskou domáceho kuchára.

Hodnota

Cenu za jedlo si nastav tak, aby neprevyšovala trhovú cenu jedla a zároveň, aby sa rovnala kvalite vďaka tvojím skúsenostiam a snahe s prípravou.

Dostupnosť

Akonáhle je objednávka odoslaná, nákupca sa na jedlo teší a očakáva že kuchár jedlo pripraví v dohodnutom čase. Zamietnutie alebo neúspešnosť objednávky je pre nákupcu zlou skúsenosťou a dôvodom si už ďalšie jedlo neobjednať.

Príprava

Kuchári dbajú na prípravu kvalitného jedla v najlepších možných podmienkach, v čistom prostredí, a varení či pečení s láskou ako pre vlastnú rodinu či priateľov.

Balenie

Pekne zabalené jedlo je znakom zodpovednosti kuchára a rešpektu k nakupujúcemu. Dodá mu vačšiu atraktivitu a exkluzivitu. Je to nevyhnutnou zložkou každého predaného jedla.

Príležitostný predaj

Kuchtička môže položky ponúkať ako hobby a nemusí byť vždy pdostupná. Objednaj a zisti dostupnosť. Potvrdenie obdržíš vo forme SMS.

Toto je domáci predaj

Je to príležitostný predaj. Ponuka je väčšinov dočasná, alebo ako hobby a nie vždy je predajca dostupný. Objednaj a zisti jeho dostupnosť.

Prevzatie objednávky

Objednávka je vždy záväzná. Nákupy sú monitorované a ich spoľahlivosť overujeme. Pri neprevzatej objednávke môžeme Váš účet označiť ako nespoľahlivý, čo môže následne viesť k požadovanej platbe vopred alebo v najhoršom prípade k blokovanému účtu.

Štandard kvality Podmienky GDPR

Štandard kvality

Naposledy upravené: 8 Január, 2021

Štandard kvality pri jedlách

Bohatý výber

Jedlá vedia zaujať svojími prísadami, pôvodom a neposledne svojou chuťou. Vítané sú akékoľvek jedlá, ktoré nesú prvky kuchárovej vynaliezavosti, sú pripravené a podávané s duchom a láskou domáceho kuchára.

Hodnota

Cenu za jedlo si nastav tak aby sa rovnala trhovej cene jedla ale aj jeho kvalite vďaka tvojím skúsenostiam a snahe s prípravou.

Dostupnosť

Akonáhle je objednávka odoslaná, nakupujúci sa na jedlo teší a očakáva že kuchár jedlo pripraví v dohodnutom čase. Zamietnutie alebo neúspešnosť objednávky je pre nakupujúceho zlou skúsenosťou a dôvodom si už ďalšie jedlo neobjednávať.

Príprava

Kuchári dbajú na prípravu kvalitného jedla v najlepších možných podmienkach, v čistom prostredí, a varení či pečení s láskou ako pre vlastnú rodinu či priateľov.

Balenie

Pekne zabalené jedlo je znakom zodpovednosti kuchára a rešpektu k nakupujúcemu. Dodá mu vačšiu atraktivitu a exkluzivitu. Je to nevyhnutnou zložkou každého predaného jedla.

Štandard kvality pri zážitkoch (Pripravuje sa)

Dôveryhodnosť

Hostitelia sú nadšenými znalcami témy a svoje hlboké znalosti a schopnosti vedia preukázať.

Prístup

Hostitelia môžu poskytnúť informácie zo zákulisia, o ľuďoch, miestach alebo aktivitách, ktoré by si hostia sami nemohli vyhľadať.

Uhol pohľadu

Zážitok hovorí hostiteľov príbeh a dáva hosťom možnosť jeho svet spoznať a na plno sa doňho ponoriť. Cez svoje zážítky hostitel vytvára momenty, vďaka ktorým hostia pochopia jeho minulosť a uhol jeho pohľadu.

Účasť

Hostitelia dávajú hosťom príležitosť, aby sa zapojili do aktivit alebo konverzácií. Hostia niesú iba pozorovatelia.

Spojenie

Hostitelia vytvárajú prívetivé a intímne prostredie. Zoznamuje sa so skupinou a dbá aby hostia odišli s novými priateľmi. Prehlbuje osobný vzťah hosťa k veci alebo aktivite.

Presnosť

Hostia vedia, čo môžu očakávať vďaka popisu zážitku v ponuke hostiteľa. Ten zahrňuje informácie ako miesto konania, kto zážitok hostí, čo je v ňom zahrnuté, ako dlho bude trvať a čo sa bude pri ňom diať. Zážitku sa môžu zúčastniť iba hostia, ktorý si ho rezervujú.

Komunikácia

Úspešní hostitelia sú pri komunikácií s hosťami pozorní a ohľaduplní. Keď ich kontaktujú, reagujú rýchlo. Otvorené, jasná, slušná a harmonická komunikácia ukazuje hosťom, čo môžu očakávať a že sa môžu na hostitela spoľahnúť.

Záväzok voči rezervacií

Akonáhle je rezervácia potvrdená, hostia veria, že sa o nich hostiteľ postará. Zrušenie alebo zmena zážitku môže byť pre hostí nepríjemná. Od hostiteľov sa očakáva že budú mať popis zážitkov a ich voľné termíný vždy aktuálne.

Rešpekt

Dobrý hostiteľ vytvára prostredie, v ktorom sa každý hosť cíti, že sem patrí a že je tu vítaný. Chápe, že jeho hostia prichádzajú z rôznych miest. Ku všetkým hosťom sa chová s rešpektom.

Hodnota

Máš plnú kontrolu nad tým, akú cenu si za svoj zážitok budeš účtovať ale dôležité je určiť ju tak, aby sa rovnala očakávaniam s tým čo zážitok ponúka. Po ukončení zážitku by mali byť hostia spokojní s množstvom času, ktorý strávili a vyššej sumy, ktorú za zážitok zaplatili. Podľa uvedenej ceny by mali byť hostia schopní odhadnúť úroveň služieb a exkluzivitu, ktorá ich čaká.

Chceš pridať ďalšie jedlá?

Alebo odošlime požiadavku už s vloženým jedlom.